DERMAPEN 4.0

DERMAPEN
Zabieg mezoterapii mikroigłowej Dermapen polega na nakłuwaniu skóry za pomocą urządzenia wyposażonego w specjalistyczne, molibdenowe  igły. Dzięki powstałym mikrourazom, skóra jest naturalnie stymulowana do procesów regeneracji oraz fizjologicznej indukcji kolagenu. System pulsacyjnych igieł ułatwia  dostarczenie substancji aktywnych zawartych w  indywidualnie dobieranych apułkach, do naskórka i skóry właściwej, tak by mogły działać intensywniej niż tradycyjne kosmetyki do pielęgnacji domowej.

Funkcja automatycznego ustawiania głębokości i prędkości nakłuwania igieł, daje większą kontrolę oraz bezpieczeństwo zabiegu.

Podczas zabiegu urządzenie może wykonać aż 1920 nakłuć na sekundę, co zapewnia intensywną stymulację fibroblastów do produkcji kolagenu, elastyny oraz kwasu hialuronowego. Zabieg jest dedykowany dla każdego typu skóry.
Dermapen 4.0 świetnie radzi sobie z :
– poprawą odżywienia skóry,
– poprawą gęstości i elastyczności skóry,
– redukcją roztopów i blizn potrądzikowych,
– redukcją przebarwień barwnikowych i pozapalnych,
– redukcją rozszerzonych porów,
– spłyceniem zmarszczek mimicznych
Zalecana ilość zabiegów 3-4, co 4-6 tygodni.
Skóra po zabieg jest zaczerwieniona, może pojawić się delikatne złuszczanie. Wymagana jest specjalna pielęgnacja pozabiegowa, dobierana przez kosmetologa.

drobne, płytkie zmarszczki
rozszerzone pory
blizny potrądzikowe, pooperacyjne
rozstępy
wiotkość skóry

ciąża oraz okres karmienia piersią
czynna choroba nowotworowa
aktywna opryszczka
aktywny stan zapalny
cukrzyca (nieuregulowana)
choroby autoimmunologiczne
stosowanie leków obniżających krzepliwość krwi

Na jeden zabieg Dermapenem poświęcamy około 50-60 minut.
Korzystając z zabiegu Dermapenem, efekty widoczne są już po 2–3 zabiegu. Pełen efekt stabilizuje się około miesiąca od ostatniego zabiegu w serii.

Twarz / PAKIET 3 zabiegów
Twarz + szyja / PAKIET 3 zabiegów