KONSULTACJA KOSMETOLOGICZNA

KONSULTACJA

W naszej klinice tworzymy indywidualne terapie zabiegowe dobrane do potrzeb oraz aktualnego stanu Twojej skóry, aby uzyskać najlepsze efekty zabiegowe oraz Twoje zadowolenie.

Konsultacja kosmetologiczna w celu stworzenia INDYWIDUALNEGO PLANU ZABIEGOWEGO polega na dogłębnej analizie Twojej skóry, szczegółowym wywiadzie zdrowotnym oraz analizie codziennej pielęgnacji. Po konsultacji otrzymasz:

• indywidualny plan zabiegowy wraz z cennikiem,
  • indywidualny plan pielęgnacji domowej,
  • cenne wskazówki,
  • dodatkowe zalecenia diagnostyczne.

To czas spokojnej rozmowy, dzięki której lepiej zrozumiesz potrzeby swojej skóry. Dlaczego to takie ważne?

Jeśli poznasz potrzeby, będziesz w stanie zapewnić jej odpowiedną codzienną pielęgnację, a dzięki temu najlepsze efekty terapii.

Nie znaleziono danych.

Nie znaleziono danych.

Weź ze sobą kosmetyczkę lub zrób zdjęcie kosmetyków jakie aktualnie używasz. Zapisz lub zrób zdjęcie leków i suplementów, które stosujesz, zrób listę zabiegów kosmetycznych jakie wykonywałaś/eś w przeszłości. Jeśli masz aktualne badania krwi lub inne badania laboratoryjne – koniecznie weź je ze sobą! Na wizytę najlepiej przyjdź bez makijażu.
Oczywiście, na wizycie dobierzemy i wykonamy zabieg, który jest lepiej dopasowany do potrzeb Twojej skóry.

Konsultacja kosmetologiczna- dobór zabiegu pielęgnacyjnego twarz/ciało
bezpłatna
Konsultacja kosmetologiczna- INDYWIDUALNY PLAN TERAPII