ZAMYKANIE NACZYNEK- XLASE PLUS

LASER NACZYNKA

W laserowym zamykaniu naczynek dochodzi do zjawiska fotokoagulacji. Głowica lasera emituje wiązkę światła o długości fali 1064 nm. Promieniowanie jest pochłaniane przez hemoglobinę i zamieniane na energię cieplną, podnoszącą temperaturę krwi, w efekcie koagulując ścianę naczynka. Naczynko zwęża się lub zupełnie znika, następnie zostaje pochłaniane przez komórki fagocytujące w skórze.

Xlase Plus to innowacyjne urządzenie specjalizujące się w walce z niechcianymi:
– zmianami naczyniowymi,
– rumieniem,
– rozszerzonymi naczynkami,
– naczyniakami gwiaździstymi,
– naczyniakami rubinowymi.

Przed zabiegiem skóra klienta zostaje oczyszczona, następnie zostaje nałożony żel oraz okulary ochronne.  Podczas zabiegu klient odczuwa delikatne uszczypnięcie. Pacjent już po pierwszym zabiegu może zaobserwować zmiany w postaci wyrównanego kolorytu cery.

Ilość zabiegów jest uzależniona od wielkości obszaru, na którym występują zmiany naczyniowe oraz od stopnia zagęszczenia zmian. Schemat terapii zostaje ustalony ze specjalistą Kliniki Urody i Podologii przed rozpoczęciem procedury. Po zabiegu można wrócić do codziennych aktywności bez okresu rekonwalescencji. Bardzo ważna jest odpowiednia pielęgnacja skóry naczyniowej.

zmiany naczyniowe
rumień
naczyniaki gwiaździste
naczyniaki rubinowe

ciąża oraz okres karmienia piersią,
cukrzyca (nieuregulowana),
świeża opalenizna bądź ciągłe stosowanie samoopalaczy,
epilepsja,
antybiotykoterapia, spożywanie ziół fotouczulających - do 3 tygodni przed zabiegiem,
skłonność do powstawania bliznowców,
zaburzenia krzepnięcia krwi,
stany zapalne skóry,
łuszczyca,
bielactwo.

Zabieg trwa od 10 do 60 minut w zależności od obszaru ciała i ilości zmian.
Unikanie skrajnych temperatur (sauna, gorąca kąpiel) oraz wszelkich czynników powodujących rozszerzanie się naczyń np. intensywnych ćwiczeń, alkoholu. Skórę należy zmywać delikatnymi preparatami myjącymi niezawierającymi alkoholu, kwasów, retinoli. Należy chronić skórę przed promieniowaniem słonecznym stosując kremy z flitrem UV, najlepiej SPF 50+.

Pojedyncze naczynko
Nos